Rekord

Idag har jag haft på mig klänning (en ny från H&M) för allra första gången iår och det har nästan varit för varmt...! Det är först nu på kvällen som det går att njuta av vädret för på dagen går det nästan inte att vara ute. Jag klagar inte, absolut inte. Men jag säger bara som det är. Haha. Galet varmt är det!
Jag har som sagt varit på shoppingtur idag. Och gissa vem som fick mest? Jo, men visst. Evelina såklart. Hon fick två fina solhattar av gammelmormor och massa fina kläder av farmor och en del av mig också! Det ska invigas i helgen, i Sverige. Imorgon åker vi! Klockan 12. Längtar. Har packat det mesta. Ordnat med fisken som mina föräldrar ska ha. En del är redan i bilen och resten får tas imorgon.
Jag ska handla allt imorgon, så det är färidigt (åka till Systemet, handla mat osv.). Vi kan då ta det lugnt och slippa flänga runt under helgen.
Med en gång vi kommit ner ska vi bort till mamma och lämna fisk, jag tror jag ska klippa henne då också.




Denna bilden tog Göran precis. Klockan är alltså närmare 21 på kvällen och det är 40 grader i solen. Galet säger jag... Vad säger ni? Måste nästan vara rekord...
Vad jag har förstått ska det bli lika fint väder hela helgen. Kommer bli underbart! Vi längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0