Pink lady

I lördags var vi och bytte däck på min bil. Äntligen kan jag köra utan att vara rädd för böter. Här är det riktigt stora böter om du kör med dubbdäck när säsongen för det är över. Så det var på tiden.
Fälgarna på sommardäcken är ursnygga och när de kommit på igen föreslog Göran att vi skulle åka och tvätta bilen när vi ändå var igång. Sagt och gjort! Vi åkte till Shell och han tvättade den, han höll säkert på i 30 minuter och ut kommer en blänkande Volvo, känner mig nästan stolt när jag kör den nu! Haha. Löjligt va? Så är det ialla fall.

Medan pappa tvättade bilen strosade jag och Evelina runt på parkeringen under tiden.
Vi avslutade det hela med varsinn glass, alla tre!





Har jag sagt att min andra bil, min volvo v40 gått igenom besiktningen felfri efter att pappa bytt styrstag på den! Perfekt. Så i helgen ska kameran med och jag ska fota för fulla muggar! Den ska sedan in på blocket och vi ska ta farväl till varandra. Nog för att jag bor i Norge, men så gott betalt får jag inte, så jag klarar att ha två bilar att betala för! Så nu ska Bettan bort, hoppas hon får ett bra hem för jag tror hon har många år kvar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0