När knoppar brister

Kanske, men bara kanske, känner jag mig lite bättre idag. Jag har ialla fall sovit väldigt gott inatt och inte blivit väckt mer än en gång. Underbart. Sova är den bästa medicinen, utan tvekan! Jag tyckte vi somnade ganska tidigt igår, men ändå var jag super trött när jag vaknade idag. Men så är det väl när man inte är helt hundra.
Jag tror jag väntar med att träna till imorgon. Om jag har för bråttom så kanske jag blir sämre istället. Dumt att chansa.

Vädret är nästan lika bra idag som det varit de två senaste dagarna. Vinden är lite kallare och det är lite mer moln på himlen bara.
Tänk om det blir som det brukar, att den sommaren vi får, kommer innan semestern har startat. Att det regnar från den 15 juni till den 30 augusti. Hoppas att vädret inte straffar oss iår! Ännu lever hoppet på en solig sommar.

Jag var tvungen att ta kort på våran buske. Nu har knopparna börjat brista och för varje dag som går så blir det fler och fler vita blommor på den! Jättevackert. Du kan nästan stå och se på den medan knopparna slår ut...
Visst är det som finast ute just nu? Allt håller på att spricka ut och du ser för varje dag som går att träden får mer och mer grönt på sig, att gräset återfår sin gröna färg och att folk börjar sätta blommor i rabatterna.

Det är så vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0