Lyxproblem

Vilken värme Oslo har bjudit på idag! Det har varit riktig sommarvärme hela dagen (egentligen hela veckan) och inte ska man klaga, men det har jag gjort, på jobbet. Våran airkondition på jobbet har inte fungerat jag har nästan haft panik hela dagen. Haha. Vilka lyxproblem man har... Jag har helt enkelt hållit mig lite ute på golvet, inne i butiken, där är det riktigt svalt och gott!

Igår var jag och Göran på Plantagen, eller som det stavas på norska: Plantasjen! Haha, löjlig stavning egentligen.
Vi köpte massa jord och en del blommor att ha i rabatten på den stora altanen. Det blev riktigt tjusigt. Det blev inte så många, men vi räknar med att de växer och "sprider sig" mer lite längre fram. Jag ska ta bild och lägga ut!

Igår när jag var ute och gick en promenad tog jag en del bilder här i området och tänkte föreviga våra fina natur här på bloggen.





Älskar naturen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0