Liten modell

Nu är min lilla docka bättre. Man ser fortfarande att ögonen inte är helt okej, men det är definitivt på rätt väg. Skönt är det. Hostan börjar också bli bättre och som ni säkert ser på bilderna så är de nariga kinderna också bättre! Kanske vi kan få vara friska på 17 maj! Vi får hoppas på det.
Jag lämnade hennes ögondroppar på dagis, så de skulle ge henne det två gånger idag.

Imorse före dagis så körde vi liten modellande vid dörren med den söta/coola outfiten Evelina har på sig idag. Vi kör också en premiär på skärpet som jag köpte förra året på Ullared, med platta nitar. Visst är det fint?





Vad gör jag hemma idag? Jo, jag är inte frisk, inte för fem öre. Så jag tog en dag hemma istället.
Jag ska jobba en dag senare i veckan istället. Risken är att det blir en kväll, men hellre det än att jobba idag när jag inte mår bra.

Idag är planen enkel: att bli frisk!
Ni kan kanske hålla en tumme eller två för att jag ska lyckas.

Kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0