Förändring

Nu har jag storstädat hela lägenheten, vilken var på tiden och välbehövligt. Känns underbart att det nu är gott och luktar gott här igen! Att slippa dammtussarnar som ligger överallt i hörnen och irriterar. Varför har jag inte gjort det tidigare? Jag har varit dålig, det har varit mycket ledighet och det har helt enkelt inte getts någon tid eftersom Evelina varit hemma mycket och då finns det ingen chans att röja, städa och ändra.

På tal om att ändra så har jag gjort en förändring inne på toaletten idag.
Där blomman står på bilden nedan låg en hel hög med både gardiner och dukar. Nu ser det istället ut såhär! Jag fick ett infall och det resulterade i ett mycket trevligare intryck när vi/gästerna går in där.
Tyvärr får jag inte gjort något åt den mörka sladden som hänger ner från skåpet. Där under sitter nämligen den enda kontakten vi har för att få ström till tvättmaskinen. Jag kan givetvis koppla in och ur den då jag använder/inte använder maskinen! Vi får se. Jag är ialla fall mycket nöjd med resultatet.

Vad tycker ni?





Förändring förnöjer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0