Energitopp

Trots att både jag och Evelina är lite småsjuka här hemma bägge två, så har dagen rullat på bra och det var faktiskt längesedan jag såg Evelina med en sådan energitopp som hon hade här idag! Hon bokstavligt talat skuttade omkring och babblade på om allt mellan himmel och jord. Tänk om vi ändå kunde förstå vad hon försöker säga.
Efter tuppluren var vi ute en tur, vi hälsade på Evelinas farfar och sen gick vi till affären, för andra gången idag. Haha, jisses som vi springer där.
Jag fick faktiskt köpt en par skor idag också. Ett par jobbskor rättare sagt. Svarta med chokrosa "linjer". Jättefina! Jag ska ta kort imorgon så ni också får se!

Matintaget har varit bättre än på flera dagar hos fröken idag, vilket glädjer mig väldigt. Jag tror att hon även fått i sig närmare 6 dl (närmare 1L om vi räknar med vällingen) dricka vilket är toppen!
Nu ligger lillan och sover efter att ha intagit hostmedicin, salva på kinderna, ögondroppar och ögonsalva. Vem har sagt att det är lätt att vara liten? Och vem har sagt att det är lätt att vara förälder...


Evelina och farfar förra helgen...

Imorgon hoppas vi på repris från i söndags - farmor och farfar på grillmat här! Mumma.
Vad hittar ni på ikväll mina vänner?

Kramar från Oslo

Kommentarer
Postat av: Tora

ojojoj Annicka - jag tar ALDRIG mer med mig Viggo till Ullared. Han ska alltid bara gå, han hatar allt som har med vagnar att göra så nej. Då ses jag hellre på något annat vis med barnen. ;)



PUSS! <3

2012-05-04 @ 20:25:37
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0