Parkdejt

Trots att väderprognosen visade regn så tittar faktiskt solen fram idag, till min stora glädje! Dessutom är det inte så jättevarmt, passar mig perfekt.
Idag ska jag och Evelina på en dejt inne i stan så det blir halv dag på dagis idag. Vi ska möta Samira och hennes dotter Sofia, som är på besök i Oslo. Samira har jobbat tillsammans med mig och har nu flyttat till Tyskland, till hennes tyska pojkvän. Så när de är på besök passar vi på att mötas. Sofia är 3 månader äldre än Evelina så de är ganksa lika i ålder. Nu märks det ingen större skillnad på 1 år och 7 månader eller 1 år och 10 månader, mer när de var små.
Vi ska gå och sätta oss i någon park och prata lite medan de små får leka med varandra!

Dessa bilderna är från helgen hos pappa. Vilken grönska sedan sist! Älskar denna tiden på året med ljusa och varma kvällar, gröna träd och mycket bad!
Ni vet att idag är det sista dagen på sista vårmånaden detta året? Imorgon går vi in i första sommarmånaden.
Imorgon är det sommar...




Grönskan i sin finaste nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0