Skrynkliga damen

Idag är det precis lika fint väder som igår. Jag tror faktiskt att jag ska ut och gå en tur medan jag väntar på att Göran kommer hem. Då ska vi bort och träna. Det blev inget med det igår så vi tar det idag istället.

Kommer ni ihåg att Evelina badade direkt efter daigs igår? Jag blev så otroligt full i i skratt när hon låg på skötbordet och jag skulle torka henne. Jag såg de skrynkligaste fötterna någonsinn. Värre än en dam på 90 år...


Haha, sötaste Evelina.


Detta måste nog vara den bästa presenten Evelina fått. Hon fick en spis av mormor sist vi var i Sverige och hon älskar den. Det bästa är nog av pilla bort plastskivan från ugnsluckan, för mamman blir sur då.

Evelinas spir blir ialla fall använd mycket här hemma. Igår tex, lagade vi fisk på den. Min favoriträtt numer. Med äggsås och massa gott till. Evelina var kocken såklart, alla andra ska hålla tassarna borta från hennes spis! Haha.

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

hahaha sicka fötter! Viggo blir helt jävla galen när man ska torka honom efter han duschat, skriker som att man sticker en kniv i honom.. Jisses vilket humör, du ska bara veta..



Haha jaså? Ja de är väl vana på småbarnsavdelningarna på dagis. Viggo har fått en till bissing och ser att en till är på väg längre in i munnen och två där uppe, bredvid framtänderna. Stackars! Inte kul när det alltid ska vara så mycket på samma gång!



Pusspuss!

2012-03-13 @ 21:06:15
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0