Shopping på Metro

Idag har jag fått tag på en hel del som jag var ute efter även lite som inte stod på listan såklart. Jag köpte vanliga svarta tights 2 st och ett par mörkblå. Fick också tag på helt klarrött nagellack och ett rosa i samma nyans som jag köpte munktröjan i som jag visade häromdagen.
Ett par vårskor och ett par sommarskor fick följa med hem till Evelina. Och ett par vårskor till mig, converse fast utan conversemärket, om ni förstår. Svarta. 299kr på Din Sko.



Visst är det lite Ed Hardy stil över dessa krocksen? Ja fastnade för dem med en gång ialla fall! Verkligen inte den typ av stil jag brukar köpa till Evelina, men varför vara så enspårig? Dessa gick på 149kr på Din Sko.



Här är vårskorna. Lite converse över dessa också faktiskt. Tyckte de var urtuffa och kunde inte låta bli! Dessa gick på 179kr på Din Sko.

Är nöjd med köpen och utnyttjade presentkortet jag fick av Göran i julklapp. Jag tror det är 500kr kvar på det nu. Det är perfekt att handla med när man inte ser pengarna liksom. Då vet jag knappt att jag spenderar några! Haha. Lite dumt tankesätt förmodligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0