Plus i kanten

Jag känner mig riktigt duktig nu faktiskt. Jag satt med Göran och Evelina på balkongen och sa att jag kände mig uttråkad, för en stund sedan, medan pinneköttet stod och kokade för fullt på plattan. Det ska koka närmare 3 timmar så det är en del dötid under tiden man väntar så att säga.
Eftersom våran avlånga, väldigt långa, rabatt såg ut mer som en gräsmatta eller liknande, än en rabatt. Så sa jag till Göran att jag kanske borde börja rensa bort allt ogräs, eftersom det snart är dags att sätta blommor. Sagt och gjort. Vi plckade fram spade, kratta och handskar. Och jag fick faktiskt gått igenom hela rabatten. Känner mig supernöjd. Jag skulle verkligen gjort detta för längesen, men har aldrig hittat ork, motivation eller prioritering till det. Men idag, när solen sken och jag hade sällskap, då gick det bra! Tog kanske 45min-1timma. Det var de värt kan jag säga!



Jag vet att det är dåliga mobilbilder, men jag hoppas jag slipper skriva vilken som är före och efter-bild? Haha.
Jag ger mig själv en klapp på axeln ett stort plus i kanten idag!

Vad har ni hittat på idag?
Nu ska vi snart äta god mat här!

Kramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0