Piratskeppet

När jag gick och hämtade Evelina på dagis idag, hittade jag henne lekandes vid piratskeppet som ligger på dagisets område. Hon satt och grävde i sanden tillsammans med en annan tjej, tror hon heter Amalie. Det var riktigt sött att se!
Det hade tydligen varit riktigt skoj på utflykten till Holmenkollen idag. Och det var verkligen en solstråle jag hämtade idag, alltid mysigt att möta ett leende istället för skrik, vilken dock inte är så ofta.






På torsdag eller fredag åker jag till Lysekil. Egentligen skulle jag inte åka förän nästa vecka, men jag tar det en vecka tidigare istället. Nu när jag vet hur jag jobbar är det lättare att planera in hur man kan åka! Skönt.

Nu börjar Äntligen hemma. Tänkte jag skulle se på det till Göran kommer hem igen. Då blir det att kasta sig i sängen och fortsätta se på Skilda världar, som vi bägge blivit helt fasta i just nu! Vi ratar till och med dagens avsnitt av Big Brother och väntar till imorgon. Haha. Det säger en hel del.

Vi har ganska nyligen ätit en underbart god middag. Ugnsgratinerad kyckling i mild sås och ris med lite grönsaker.

Hoppas ni har en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0