Nu kommer våren?

Nu är det rent och fint här hemma. Jag har precis dammsugit och ska tvätta golven när Göran kommer hem, vi ska iväg och träna så jag tänkte att golvet kan torka medan vi är borta.
Nästa vecka ska jag ta tag i detta med att dammtorka hyllor osv. Det kan behövas. Det behövs väl alltid?

Har ni förresten hört att våren kommer (tillbaka) under helgen? Så sägs det på vädret ialla fall. Vågar man hoppas? Det senaste tycker jag att de haft rätt om vädret hela tiden. Nästan på tiden på dygnet också. Ganska imponerande faktiskt. Det senaste snöfallet ska alltså ersättas med över 10+ grader i helgen. Ja tack säger vi till det. Då kan vi ha massa ute tid och det är underbart! Evelina älskar att vara ute och leka och det är så fint att se.


Tänk om det kunde bli så fint som det var i helgen när vi var i Lysekil.
Här är Evelina hos mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0