Nordanvind

Gud som det blåser ute idag! Det ser väldigt inbjudande ut innifrån när man ser ut. Men när man väl kommer ut så blåser man nästan bort. Vi var ute i närmare en timme, väntade på pappa och sen gick vi med honom upp istället. Det blev alltså ingen sovstund för Evelina i vagnen idag. Nej, usch. Vi gick hellre upp och satte oss lite på altanen när Evelina hade somnat. Burr säger jag bara!

Det blev bara en liten nypa luft i näsan, men bättre än inget såklart.
Men lite härliga bilder blev det trots allt.







Jag trodde verkligen att det skulle bli för varmt med jacka och vantar så jag tog aldrig med mig det ut. Stackars liten, hon blev jättekall om fingrarna så hon åkte rakt ner i vagnen och den varma åkpåsen strax efter dessa bilderna blev tagna. Hon verkade tycka det var kul att pilla med alla småstenarna på muren ialla fall.

Nu väntar jag på att få sätta på 10liters kastrullen med buljong på spisen och sen lägga i pinneköttet som kommer förgylla kvällen! Vad ska ni käka idag?

Ha en trevlig/solig/blåsig/snöig(?)/kall/varm - vad det nu är hos er - lördag!

<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh vilken fin kofta! Här är det sol men lite kallt och blåsigt. Kramar

2012-03-31 @ 19:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0