Krångel

Mitt internet har krånglat i ett par dagar och jag har bara kommit in via min telefon och eftersom jag inte är så van vid att blogga med den har det blivit lite glest här. Nu är jag och internet vänner igen!

Har ni också haft den underbara värmen som vi haft, i helgen? Det har verkligen varit sommarvärme. Vi har fått en bra försmak på vad våren har att bjuda på ialla fall.

Jag och Evelina har ialla fall varit i Sverige i helgen, i Lysekil. Varav en dag jag var ute på egna äventyr och Evelina var hos sin mormor över natten. Det gick hur fint som helst, vilket vi alla redan visste!
Mamma ska även passa Evelina när jag åker till London den 19:e april.




Här leker Evelina på gräsmattan hemma hos morfar, i torsdags.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0