Köksrengöring

Då åkte Göran precis till Gardemoen för att hämta räkor. Äntligen börjar den säsongen igen, då han får mer att göra. Det är såklart helt perfekt nu när den nya bilen är kommen och han måste ha mycket mer in på bilen än bara fiskeleveranser på dagtid. Det förstår jag verkligen. Självklart är det tråkigt då han vissa kvällar nästan inte kommer hem före jag lagt mig, men det är bara att acceptera!

Delar med mig av en bild på världens finaste vovve - Dollie.



Det blev ju ingen träning pga detta med räkorna. Tur att jag fick mig en promenad bort till Furuset tidigare. Var hos Nav och hämtade en löningslapp som jag ska ha med mig till banken på torsdag när vi ska ha möte ang att bara betala räntor ni vet, som jag pratade om tidigare. Hoppas verkligen att det går bra!

Nu tänkte jag att jag ska vara lite duktig här hemma. Ska fylla en spann med vatten och klorin och torka av alla skåp/lådor i köket. Fick mig en chock när jag tappade en sak på golvet då jag lagade lunch tidigare, fäste blicken på en av lådorna och såg massa fläckar/skvätt/matresten som fastnat där, som man liksom inte lägger märke till om man inte sätter sig på huk och verkligen ser efter. Jag sa till Göran "Tur att vi bara har gäster på kvällarna, för då ser man inte det lika tydligt". Usch och fy, skäms på mig. Jag har all tid i världen att ordna sånt där och NU ska jag göra det, när Göran är borta och Evelina på dagis.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Leyla

Hallå vart är munktröjorna i skrikiga färger? NÅGON utlovade en bild... ;)

2012-03-13 @ 17:41:59
Postat av: Jenny & Allice

Vad duktig du är:):) Nyfiken i en strut;) varför vill ni bara betala räntan? Trodde man var tvungen att betala även på lånet annars blir de ju aldrig mindre:) kram

2012-03-13 @ 17:48:04
URL: http://Jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0