Kaffe period

Under hösten och vintern som varit har jag druckit te varje dag. Minst en gång om dagen. Nu har jag kommit tillbaka till min kaffe period. Kanske det beror på att man kan sitta ute på balkongen/altanen och njuta solens strålar?
Kaffe är gott ialla fall, med lite mjölk/grädde i ibland. Hur dricker ni ert kaffe eller te?


För mig varierar det. Jag kan dricka mitt svart, med mjölk/grädde (som sagt). Ibland kan jag till och med honung! När jag jobbade i måndags var jag nere och hämtade kaffe nästan hela tiden. Då hade jag honung i. Jag behövde socker för att piggna till. Jag kan också ha sukketer i, men aldrig socker!

Nu har jag packat färdigt allt och det ska bara ner till bilen. Jag hämtar Evelina vid 12 och åker med en gång till Lysekil. Ser fram emot denna helgen!
Vad ska ni hitta på i helgen? Eller är det för tidigt att fråga?
Vissa planerar helgen redan flera veckor i förtid, andra väntar till kvällen samma helg! Haha. Gissa vilket jag föredrar?

Nej, nu är det Våra Bästa År! Sen ska jag fixa det sista och åka.
Kramar.

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

ååh älskade kaffe. Jag fixar alltid kaffe innan jobbet så slänger jag med det i min kaffemugg o har i bilen - perfekt!



I helgen ska vi på konfirmation, lagom kul va? Helgen kunde ju varit bättre när man är ledig. ;)



puss&kraaam!

2012-03-22 @ 20:38:07
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0