It´s gettin hot

Göran har precis kommit hem. Jag följde med han ut på altanen för att slänga de döda, torkade blommorna som fortfarande stod i krukor där ute. Jag sopade golvet och gjorde det så fint det går för tillfället. Slängde ett öga på termometern som står på bordet. Man skulle kunna säga att det går åt rätt håll, ialla fall om man har en inglasad altan som vi. På hösten är det urskönt att ha inglasat. Vi sitter ute och grillar med massa tända ljus och lyssnar på musik. På sommaren är det mer negativt eftersom det blir så otroligt varmt...


En dålig mobilbild, men det går fortfarande att se hur varmt den visar, om man inte får värmeslag först vill säga. Haha.

Jag tror inte det blir gymmet ida. Jag mår jätteilla och när det är så underbart väder ute tar vi oss hellre en promenad innan vi hämtar Evelina. Vi måste passa på att ha utedagar när det går. Det har aldrig funnits några garantier för hur sommaren blir, så varma vårdagar är dyrbara.

Hoppas ni har en solig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0