Fruity by BIK BOK

Idag fyller min älskade mor 57 år. Stort grattis på födelsedagen världens bästa mamma. <3 Evelina sjöng högt imorse på babycallen och det gick inte att gå miste om att det var födelsedagssången på bebiska.

Jag lovade och här kommer de. Bilder på mina munktröjor. Haha. Priset på dessa är egentligen 199kr/st men vi har en helt super affär på Furuset som sålde 1 för 70kr och 2 för 100kr. Att gå i så här skrikiga färger är egentligen inte mig, men ibland tycker jag det kan vara lite kul. Nu när våren är här blir jag på så gott humör så varför inte klä sig i vår-skrik-kläder?





Idag ska jag simma. Med eller utan Göran. Hehe. Har legat lite på latsidan de senaste dagarna men idag smäller det igen! Tyvärr öppnar inte simhallen före kl 14, så jag har en del dötid före jag kan åka. Just nu snurrar tvättmaskinen på högvarv så snart har jag lite att göra ialla fall!

Imorgon är det 3 veckor kvar tills vi åker på kryssning med Color Line till Kiel. Men också 3 dagar tills jag ska vara 3 dagar ifrån Evelina. Usch det blir jobbigt, men säkert nyttigt samtidigt.

<3

Kommentarer
Postat av: Leyla

Tack tackar gulle!

2012-03-14 @ 17:51:30
Postat av: Leyla

Jag tror du är jättefin i de färgerna!

2012-03-14 @ 17:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0