För mammas skull

Äntligen fick jag tag på de finaste rosorna, fast till ett väldigt billigt pris och inte de "äkta" kanske. Men det spelar ingen roll för jag tycker om dessa också. 10 st rosor kostade 39kr. Ångrar mig att jag inte köpte två buketter faktiskt, då kanske det hade sett mer fylligt ut, jag hade kunnat klippa vissa lite kortare så buketten också blivit lite rundare, om ni förstår. Men det får bli nästa gång.
Jag köpte dessa rosorna idag för att min fina mamma har födelsedag. Så vi kan säga att de är till henne.




Nu ska vi strax äta mat här. Jag har skurit upp grönsaker och ska bara steka köttfärs och vips så har vi fått tacos, idag igen. Men det är gott och inte alls onyttigt, så länge man inte äter brödet och allt för mycket römme/creme fraiche/gräddfil. Sist jag var i Sverige köpte jag med mig en påse så du kan blanda cheese-dipp och just det har jag gjort idag. Det stod att man skulle ha gräddfil, men jag hoppas att det går lika bra med creme fraiche, för det hade jag i kylen och det finns inget bättre än att få kasta tomma förpackningar, tycker jag ialla fall! Haha.

Grattis mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0