C-vitaminer

Jag hade (som vanligt) ingen lust att gå upp idag när klockan ringde. Men just idag var det värre än vanligt. Jag jag reste mig upp och liksom sänkte ner axlarna så kändes det som att jag, under hela gårdagen, haft flera ton som hängde på mina axlar. Känns lite som träningsvärk och håller fortfarande fast vi att det är ovanan som spelar in. Men herregud... Vi får hoppas det går över snart. Jag ska oavsett bort och simma idag, tror inte det är något negativt, snarare att det hjälper att mjuka upp lite.

Idag när jag lämnade Evelina på dagis fick jag lite dåligt samvete. Jag hade totalt glömt bort att de skulle ut på tur idag. De skulle faktiskt till Holmenkollen, där vi var i söndags. Hade jag kommit ihåg det skulle jag skickat med lite godare "ut på tur mat". Kanske en termos med lite varm choklad som hon kunde druckit i kopp.
Fast å andra sidan tror jag att dagiset tar med sig lite smått och gott. Hon har såklart smörgås och yogurt med sig. Men ändå. Lilla gullisen!
Imorgon är det faktiskt första föräldramötet på dagiset. Ska bli kul att träffa alla föräldrar, samlade, utan barn och prata om saker man önskar bli bättre eller saker som redan är bra och ge beröm. Ser fram emot det. 18-19.30.



Ja, bilden är lite sne, men ni ser väl ändå vad den föreställer? Hehe. Det stoppade jag precis i mig. Och jag kände riktigt hur C-vitaminerna kickade igång energin i kroppen, om så bara för en stund. Men gud så gott det var. Jag älskar apelsin. När jag var gravid vräkte jag i mig apelsiner och allt som var surt. Jag kunde tex dricka citronsaft, ni vet koncentrerad citronsaft på flaska, som är formad som en citron. Haha. Galet!

Nu ska jag plocka ordning lite här hemma och packa träningsväskan!
Önskar er alla en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0