Busken #2

Kommer ni ihåg buksen som jag pratade om? Den som står i rabatten ute på våran altan. Den har som sagt varit snötäckt och regnvåt. Men nu folkens, börjar det hända saker. Se bara här!



Ni ser det jag ser va? Det är knoppar på busken! Underbart. Snart kommer jag dock börja svära för att det trillar av massa blad som man måste borsta bort från golvet, men just nu så struntar jag i det.

Idag har jag lite ont i huvudet och lite "sårig" i halsen. Hoppas att det är pga att jag sovit dåligt de senaste dagarna, vill inte bli förkyld igen. Evelina är det så jag blir inte förvånad om jag åker på nåt igen, hade dock varit riktigt trist.
Nu tänkte jag börja packa lite smått för imorgon åker som sagt jag och Evelina till Lysekil. Sen får vi se vad som händer på lördagen.
Hoppas verkligen på bra väder!

Kram till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0