Brio spis

Idag har vi var mer eller mindre hela dagen borta hos mamma, alltså Evelinas mormor. Som om Evelina inte redan hade massa leksaker fick hon idag en hel hög med saker av mormor. Bla en Brio spis med massa stekpannor och andra tillbehör. Hon fick ett prinsesspö som plingar och en fint dockhus med massa figurer som så småningom ska flytta in i det! Hon blev jätteglad och helt uppspelt av alla dessa glittrande, spelande och roliga sakerna. Det var rena paradiset. Hehe. Tack snälla mormor säger vi!

Jag har varit hos pappas arbetskamrat och klippt hans fru idag också. Det passade jag på att göra medan Evelina låg borta hos mormor, i barnvagnen, och sov. I över två timmar låg hon där och snarkade. Om inte mamma och Gert hade gått ut och väckt henne slår jag nästan vad om att hon skulle legat där än. Haha.

Igår när jag gick runt i Lysekil så tog jag MASSA bilder på olika delar av staden. Jag längtar till att få knopa ihop ett kollage och visa för er. Då förstår ni kanske varför jag älskar Lysekil. Eftersom vi fortfarande är hos min pappa väntar jag till imorgon före jag ger mig in på närmare 200 bilder!

Nu ska en liten snart sova och vi äta en god gryta. Vad ska ni äta för gott ikväll?
Ha en trevlig lördag, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0