Sommerfest

I söndags var vi ute på utflykt! Vi åkte till frognerparken igen och fick ett oväntat strålande väder. Helt underbart var det. Evelina, som inte var helt på topp, tyckte det var jättekul att springa runt i parken, helt fritt och utan att vi behövde gå tätt bakom henne hela tiden. Toppen tyckte hon. Det blev inte så jättelång tid vi var där dock. 1 timme. Vi hade ett möte med Evelinas farmor och farfar vid hamnen också! Det var varmt men väldans trevligt.

Jag trodde Evelina skulle bli dålig igen. Hon hostade väldigt äckligt på söndags morgon, men det verkar ha gått över nu faktiskt och skönt är det. Dock är hon väldigt snorig... Stackars.

På lördag är det sommerfest med jobbet. Klockan 20 börjar det och det kommer vara hemma hos min chef. Det är min tredje sommerfest med jobbet. Hoppas verkligen att det blir uppehåll. Jag kräver ingen sol, bara inget regn. Snälla?
Nästa torsdag är det sommerfest/avslutningsfest på dagis! Jag vet inte om det inkluderar barnen eller bara föräldrarna. Det utesluter i så fall att bägge föräldrarna kan gå, vilket blir lite fel, eller? Jag ser ialla fall fram emot det.

Idag blir det träning, närmare bestämt simning, för denna mamman.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0