Topp tre

Vattenmelon är gott. Om man frågar Evelina är det en av favoritfrukterna. Vindruvor och jordgubbar är också med på topp tre! Idag skickade jag med henne en liten fruktsallad innhållande dessa tre frukterna. Nästan allt hade hon ätit upp då jag hämtade henne. Resterande satt hon och mumsade på medan farmor, farfar, jag och Göran stod och pratade förut. Nästan ialla fall... Hon sprang runt som en galning och åt lite då hon "hade tid"... Men uppätet blev det!
Vi var på Biltema tidigare idag och köpte nya skruvar till cykeln, de gick sönder igår när cykeln monterades.
Jag fick även med mig doftblock till toaletten. Luktar underbart!
(Jag tog bilder men min dator och internet har bestämt sig för att strejka. Längtar till nya routern kommer i posten.)

Imorgon ska jag jobba till 21. Görans föräldrar ska till Gol, så jag hoppas innerligt att Göran inte måste hämta räkor imorgon kväll. Då är det kris. Jag kan säkert gå lite tidigare från jobbet, men vill helst ha mina timmar som jag ska.
På lördag är det sommerfest med jobbet.
Vad ska ni hitta på i helgen?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0