Skohylle-tabbe!

Jag och Evelina har varit ute och handlat lite onödigt. Med mig hem fick jag bla ett skoställ som vi ska ha i hallen. Ett vitt. När jag och Göran skulle skruva ihop detta upptäcker vi att det är ett hål, där hyllorna ska fästas, inte är gjort. Jag blir rasande och ringer ner till A-möbler på Alnabru, där jag köpte den, och sa att vi kommer ner och byter den med en gång! Göran susade iväg och jag hoppas verkligen att det finns kvar i den vita färgen, annars blir jag galen! Haha. Nejdå, men vi har pratat om att ha ett skoställ i hallen och när jag då hittar ett för 195.- så vill jag ha det komplett också. Prislappen spelar ingen roll, det ska trots allt gå att montera. Eller hur?
Vi var en sväng på Jula också för de annonserade med några t-tröjor som var jättetuffa. Köpte en till Göran och två till mig. Det är egentligen "arbetartröjor", men jag tyckte det var läckra och slog till med ett köp även till mig själv (lägger ut bilder på dem sen)! Evelina fick en vattenkanna, så hon höll sig lugn och fin hela handlingsturen faktiskt! Skönt.


I all frustration tog jag en sen "lunch". Skar upp en grapefrukt och har precis slafsat i mig den. Det måste vara den bästa frukten. Är ni duktiga på att äta frukt?




Nu måste jag gå in och väcka mitt lilla bylte, så hon inte sover bort hela dagen och inte kan sova ikväll!
Men se, nu tittar solen fram! Säkert för att klockan blivit såpass mycket att jag inte har tid att gå ut. Pinneköttet vi ska ha ikväll ska nämligen kokas i 3 timmar... Morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0