Oförglömligt

Idag ska jag möta min underbara och fina vän, Lene. Hoppas att vädret håller i sig för vi har planerat att gå ut en sväng och prata massa skit. Dock ser det ut som det mulnar på, men vad gör väl det?
Jag har ingen aning om vart vi ska träffas än, eller vart vi ska gå. Det ska ialla fall bli härligt att få prata med en närstående som samtidigt är utomstående!
 
Neda till vänster, jag i mitten och Lene till höger.
Dessa två spenderade jag en helg med på Stena Line tillsammans. Vi var stylister för de som gästade båten och jag måste säga att detta var utan tvekan den bästa och roligaste, mest händelserika (vilket säger en hel del), resan jag varit på! Och det har blivit MÅNGA under åren...
Oförglömligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0