Längtan

Om en vecka befinner jag mig här på detta underbara ställe. Lysekil.
Jag ska tillbringa lördag-söndag hos världens finaste Ellen i deras nya hus. Dit kommer även Lina, från London. Längtar massa. Längtar till Lysekil.
Om en vecka börjar semestern för mig. I 4 veckor. Jag ska ta vara på denna sommaren. Umgås med världens finaste mamma och världens bästa pappa tillsammans med världens underbaraste dotter!
 
Jag undrar hur det blir när jag kommer tillbaka. Kommer allt vara som förr eller kommer allt förändra sig. Framtiden får visa vägen och jag bara njuter av att vara i nuet... Tro mig, jag vet ungefär lika mycket som ni och är minst lika nyfiken själv. Det är inte utan att jag går runt och är tankspridd och lite kluven om just framtiden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0