Konsert

Vi har precis sett färdigt på den såkallade barnkonserten. Den var varken barnanpassad eller bra om jag ska vara ärlig. Men vi har ialla fall kommit ut och fått lite frisk luft i näsan.
Eftersom jag har fortsatta problem med mitt internet hemma så passar jag på att sno lite internet när jag ändå är på bibliokteket. Igår fick Göran ett sms med spåringsnummer på ett paket från GET, vilket måste betyda våran nya router. Som jag längtar. Men tänk om det inte är pga routern som vi inte har internet, utan något helt annat, större problem. Dock tror jag inte det. Hoppas paketet kommer senare idag, annars blir det på måndag. Dvs. att om jag inte skriver någon mer blogg före måndag så vet ni varför, right?




Nu ska jag och Evelina traska hemåt och lillan ska få sova lite, vilket jag tror är nödvändigt.
Ikväll blir det sommerfest för min del!

Återkommer så fort jag kan.
Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0