Komplett

Jomenvisst! Skohyllan kom hem och nu är den på plats. Eller den kom på plats ganska snabbt efter Göran kom hem med den nya igår. Jag var såklart tvungen att kontrollera så den var komplett! Och det var den. Äntligen ser det lite mer städat ut ute i hallen, dock tar den väldigt stor plats, men det får vara så. Vi bara måste ha en hylla till skorna annars ligger det en hög med 9 par skor och skräpar där istället.





Jag hade ingen tid att skriva mer igår. Det var massa förberedelser som skulle göras med maten och jag hade dessutom ett yrväder att ta hand om. När farmor och farfar kom blev det lite avlastning för oss ialla fall. Det är alltid skönt! Innan Evelina började på dagis hade jag lite panik över det faktum att vi skulle få för lite tid tillsammans osv. Men nu märker jag hur viktigt det är för både henne och oss. Hon behöver egentid med andra barn och så är fallet även för oss vuxna! Det är viktigt för framtiden också för den delen. Att hon får lära sig att dela med sig och kommunikationen.

Nu ska vi ta tillvara på lugnet medan lillan sover av sig de trötta ögonen.
Ha en trevlig söndag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0