Ikea

Det blev faktiskt inte promenad för mig och Lene idag. Hon sa att hon skulle åka till Ikea efter hon träffat mig och vem tror ni säger: Ja, men då kan jag följa med dit!...? Ja, självklart var det jag som sa det. Och kom jag hem tomhänt tror ni? Självklart inte. Men det blev lite smågrejer bara.
Bla en pall till hallen (vit) och en grej till Evelina. En förpackning med 8 glas i olika färger, i plast. Miniatyrer av vanliga glas. Ursöta!
Burkarna nedan kunde jag bara inte låta bli att ta med mig! Jag är som sagt insnöad på rosor och liknande motiv nu, så det var ett måste.
Ljuset talar väl för sig själv? Ni ser duken till höger va? Passar perfekt till ljuset och även burkarna går i stil.
De vita blommorna luktar underbart gott och hänger nu inne på toaletten (där kan behöver starkare grejer dock). Ser nästan ut som näckrosor. Tjusiga.
Snäckorna la jag i skålen inne på bänken på toaletten, blev riktigt snyggt.
Nästan bild jag tar och lägger ut här blir såklart på det jag gjort med det jag köpte! Ha tålamod, det kommer.
 
Nu ska jag och Göran se de fyra sista avsnitten av Skilda Världar. Efter det börjar vi på ny kula - Andra Avenyn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0