I´m back

Då har jag kommit hem efter dagens långa pass! Känner mig riktigt stolt att jag klarade det, trots det gjorde väldigt ont de sista timmarna. Men jag klarade det! Känns som att jag är på väg tillbaka. Trots att jag hade ont de sista, så känner jag det på mig. Jag känner min kropp! Gud så härligt det känns. I´m back!

Göran ska snart iväg och hämta sin bil som varit uthyrd under dagen, som "kylskåp" typ. Den skulle stå på ett ställe som heter Nannestad och kyla massa öl, bubbelvatten och cider. Den är färdig för hämtning kl 00. Så jag ska väcka honom om ca 1 timme. Stackars, han som ska upp kl 04.30 igen...

Nu ska jag se på 13 snart 30! Har velat se den länge. Nu visas den på tv så jag får äntligen möjlighet!
Vi hörs mer imorgon mina vänner.

Kram från en trött men stolt Annicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0