Heia Mamma!

På lördag, på dagen, kommer det anordnas något som heter Furuset festivalen. Det innebär bara kul för både stora och små. Det kommer visas barnteater, bjudas på massa mat, marknadsstånd och massa annat kul. Dit tänkte jag gå med Evelina. Det tar bara 10 minuter att gå. Tyvärr så börjar teatern kl 12 och jag hoppas därför att hon kan sova lite längre på morgonen så vi hinner med den innan hon vill sova.

Jag fick syn på plakaten om festivalen när jag var på biblioteket igår och skrev ut lite papper. Jag passade på att skaffa mig ett lånekort och lånade samtidigt en bok. Heia Mamma! heter den och är superrolig.

Jag har verkligen fått problem med internet här hemma och som jag skrev igår så trodde jag inte bilderna på bloggen skulle komma upp men det gick tydligen ändå. Vi får se om jag har samma tur idag.


Kl 13 ska jag jobba, till 21. Sen dag. Men det fattades folk och jag ställer såklart upp om det behövs hjälp. Det är kul att kunna hjälpa till och känna att man är till hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0