Havreringar

Frukost måste vara det godaste som finns? Känslan av att fylla på tanken och känna att energin kommer tillbaka och blir starkare är så tydlig och jag älskar det! Jag är som sagt väldigt dålig på att variera frukosten men tycker det är lika gott varje dag ändå.
Idag blev det Havreringar med torkade hallon och jordgubbar i och macka. Jummy!

Det är en stor affärskedja som ska stänga här. Nämligen ICA Maxi. De säljer ut ALLA (dock inte tobak och alkohol) varor på 50% under hela veckan, eller tills allt är slut. Dit ska jag idag. Tänk på allt som man kan spara. Barnmat, frukt, bröd, frysvaror, färskvaror, pålägg - ALLT! Jag hoppas att Görans mamma följer med för det är alltid roligare att slippa åka själv. Hoppas inte det är allt för utplockat än.

Nu ska jag njuta av mitt frukostkaffe <3


Kommentarer
Postat av: sheil -modeblogg med mode, skönhetstips, träning och massa mer!

hejsan! Nu är vinnaren av veckans blogg uppe! Gå in och anmäl dig så är du kanske nästa vinnare!

Det tar bara 5 sekunder att gå in och kommentera "jag är med" så kom igen!

Lycka till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0