glup.no

Nu är jag färdig med håret! Jag blev supernöjd. Kommer lägga upp bild imorgon när jag ordnat mig lite mer, istället för när jag, som nu, sitter i pyamas.

Om jag kommer in, ska jag nu göra en kurs över internet som vi har fått besked om att göra, genom jobbet. Jag får till och med betalt när jag sitter på datorn och knappar, inte dåligt. Vi gör våra kurser på glup.no.
Dvs. om jag kommer in...

Vad har ni gjort idag, på nationaldagen? Själv har jag suttit med folie i håret och tagit en grogg på altanen. Inte spännande eller speciellt för mig idag ialla fall.
Imorgon ska jag till läkaren. Igen. Detta ska nog gå bra!
Hoppas ni haft en fin dag ialla fall!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0