Felgissat

Enligt tidningen, igår, så skulle det bli sol och 18 grader idag. Här är det istället 10 grader och regn. Totalt felgissad väderleksraport... Tråkigt eftersom jag och Evelina ska åka på damträff här om ett par timmar. Men det spelar ingen större roll. Huvudsaken är att vi ska träffas och det blir supertrevligt, det är jag övertygad om!
 
Ikväll blir det ribbe här hemma vilket jag ser fram emot enormt mycket! Kanske vi får lite sällskap också. Nu ska jag försöka lägga en liten tjej här som sitter och gäspar så käken är på väg att gå ur led på henne. Hoppas hon somnar med en gång så hon är pigg och glad när vi åker sen!
 
Ha en trevlig lördag.
Kram.
 
En skelande Göran igår kväll ute på terassen. Haha. I have no words...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0