Blandade känslor

Som jag skrev igår så var Evelina väldigt uppe i varv när vi satt ute på terassen och det var svårt att få stopp på hennes flummande och framförallt svängande humör. Haha. Frågan att sitta och skratta, peka och göra roliga grimaser så blev hon ledsen. Och om igen... Här har ni några godbitar från igår ialla fall!




Idag har jag jobbat. Har lite ont nu, men inget som inte går att hantera. Frågan är bara hur det blir imorgon...
Om det blir bra väder imorgon ska jag också Evelina ut och leka. Innan hon sover och efter!
Vad ska ni hitta på i helgen?

Kramar från mig till er!

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

sötnosen! De är så sjukt att de går så snabbt från att vara glada till sura och arga. Haha!



PUSS!

2012-06-10 @ 10:24:44
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0