Allt löser sig till slut

Jag har jobbat idag. Det har varit en ganska seg dag om jag ska vara ärlig...
På min lunch ringde jag Göran och han sa att han skulle köra nu ikväll och att hans föräldrar skulle upp till Gol.
Vart skulle då Evelina vara eftersom bilstolen är i min bil?
Det slutade med att Görans mamma ställde upp, som vanligt. Jag gick lite lite tidigare från jobbet och var hemma lite efter 18 istället för 18.30. Så allt löste sig, som vanligt. Allt löser sig till slut.
Jag och Evelina avslutade hennes kväll ute på altanen med lite bus och lek!
Nu sover lillan hårt och gott och vi vuxna ska äta middag om en liten stund.
 
Glad midsommar på er alla i Sverige! Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0