Skrivare och fax

Oj så skönt vi har det här nere i Lysekil hos min pappa. Vi njuter till fullo och tider rinner bara iväg. Tänk att jag snart varit här en hel vecka.
Jag vet att jag varit otroligt dålig på att uppdatera här och lovar att bli bättre. Men det ges inte mycket tid till datorhäng. Vi är ute på mycket utflykter och Evelina kräver ganska mycket underhåll.
Har alla mina läsare startat sin semester eller går ni i längtans tider än?
 
Just i detta nu har jag en mycket glad pappa. Jag har precis hjälpt honom att installera en ny skrivare med fax här hemma hos han. Det var som vanligt lite krångel med istallation men skam den som ger sig.
 
 
Vi ska kasta oss in i bilen och bege oss till Lysekil, jag ville mest titta in här och berätta att jag lever och allt är underbart! På fredag kommer pappan hit också.
 
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0