Sammanträffande

Jag har glömt berätta att Evelina var riktigt dålig i söndags. Det är väl inte den mest intressanta informationen man kan få heller, därför jag inte gjort det kanske! Hon var ialla fall hur pigg och glad som helst hela dagen och på kvällen före hon skulle sova så kräktes hon ner halva hallen och halva mig. Stackars liten. Efter duschen så däckade hon av ren utmattning, i min famn. Igår kväll hade hon också svårt att somna. Kanske för att hon hade magknip eller så, men till slut somnade hon ialla fall. Dock vaknade hon 5 gånger inatt så jag är helt slut, har inte kunnat sova riktigt mellan uppvakningarna för jag ligger liksom på helspänn.
Idag var hon lika glad och pigg så hon är nu på dagis. Blev en liten senare lämning och jag tänkte också hämta henne lite tidigare. Mammas älskling.
 
För övrigt var jag med om det konstigaste sammanträffandet imorse, när jag lämnade Evelina på dagis.
Jag kan tyvärr inte avslöja något än eftersom det har med "det hemliga" att göra, som jag skrivit om här ett tag...
Jag lovar att ni tidsnog kommer få veta vad det handlar om. Jag väntar faktiskt på en telefon här idag. Ni kan väl hålla en tumme eller två för mig!?
 
Kramar sålänge!
 
Bilder från lördagens damträff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0