En vägg av regn

Imorse vaknade jag av att det regnade. Eller det är egentligen en underdrift, det var som en vägg av regn på utsidan (men nu skiner solen igen). Då var det ganska skönt att lägga sig under ett varmt täcke igen och somna om en stund till. Eftersom jag och Evelina sover i samma rum nu på semestern blir det att jag vaknar med henne och om jag har tur så somnar jag om en liten stund. Men det är inte alltid lika lätt att se på sin mamma och inte förstå varför man inte får komma upp! Stackars.
Vi har gjort massa på kort tid och jag undrar nästan vad vi ska göra resten av den lediga tiden. Haha.
Imorgon kommer Göran hit och vi ska åka och hälsa på mamma på lördag. Så lite händer allt! Jag har dock inga större planer under semestern, vilket är väldigt skönt. Att bara ta det som de kommer helt enkelt.
Vad hittar ni på?
 
Tyvärr blev även detta inlägg bildlöst eftersom kortläsaren inte riktigt samarbetar med mig.
Jag får återkomma med lite härliga bilder senare!
 
Kramar från Lysekil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0