Besök

Då fick vi besök idag. Riktigt trevligt måste jag säga. Dock ingen som jag känner, men Evelina tyckte det var roligt att flirta och prata med "främlingar". Visa magen och göra "give me five" var helt toppen. Hon är faktiskt väldigt blyg när det kommer nytt folk, men det är viktigt att få träna på också. Väldigt mysigt att se ialla fall.
 
Imorgon ska jag åka till Smögen med Ellen. Gud så roligt det ska bli. Att få hitta på något och att få träffa världens bästa vän.
Jag ser fram emot en baguett med västkuströra eller något sånt. Mums!
 
Vad hittar ni på i sommar mina vänner?
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha på vägen hem va du inte så sugen på en baguette :)
Tack för en fin dag <3

2012-07-23 @ 12:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0