Varning!

Jag startar denna torsdag med ett varningsutrop! Om ni skulle få sms från ett "företag" som heter glomobi.com - skicka STOPP till 2212 med en gång. Annars får du betala minimum 120kr/vecka = ca 500-600kr/mån. Jag har råkat ut för detta. 600kr denna månaden och 550 förra månaden! Har försökt kontakta dem genom telefonsamtal men de ringer inte upp igen. Tele2 har nu spärrat min telefon från att liknande händelser inträffar i framtiden! Om jag inte får tag i (det mest oseriösa) "företaget" någonsinn, så ska Tele2 hjälpa mig med en reklamation.
1100kr
till INGENTING! Ilskan bubblar inom mig...

Slut på klagomål...

Evelina fortsätter att hosta som en galning. Hon är snorig men feberfri och glad som alltid! Tur är väl det. Det är årstid för förkyldningar och allt vad det innebär, men att hon nyligen börjar på dagis hjälper inte direkt på det hela. Så länge hon har humöret uppe, är feberfri och aptiten finns där så håller jag henne inte hemma.
Innan jag hämtar henne idag ska jag gå till Europris och köpa ett par långa vantar, ni vet sånna som går upp en bit på armen. När jag lämnade henne idag så sa personalen på dagis att hon blir lite kall på händerna när hon ligger i vagnen ute och sover pga. att hon gärna pillar av sig sina "korta" vantarna. Så ett par långa vantar står överst på inköpslistan idag!



Nu ska jag påbörja mitt projekt som jag pratade om igår. Ska inleda det hela med att tvätta ur kylskåpet, vilket egentligen är överst på listan. Så jag ska sparka upp mig själv från denna underbara soffan och sätta fart.
Sen blir det som sagt vant-jakt!

<3



<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0