Vägen till (tillfällig) smärtlindring

Ni kommer ihåg att jag skrev att vi skulle få hit en rörläggare idag, som skulle ordna våran toalett. Han kommer inte... Jag lämnade Evelina 07.55 idag på dagis, för att vara hemma i tid till då han sagt att han skulle komma. När klockan blev 8 ringde jag och frågade hur långt han hade kommit. Då sa han att han var på ett annat jobb och var inte säker på om han kunde komma. Så han kommer på onsdag istället. Hm, vet inte hur jag tänker om detta faktiskt. Känns lite oseriöst på något sätt. Vi hade avtalat en sak och han bröt det, på arbetstid, så att säga... Vi får se hur detta slutar.
Jag fick en del ordnat här nu på morgonen ialla fall. Har packat klart och satt allt i hallen för att snart gå ner en sväng till bilen (måste bara se Våra bästa år). Hämtar lillan strax före 12, så hon får sussa i bilen.







Denna vägen går jag när jag ska få fysioterapi
Igår kan ha varit sista gången jag var hos min fysio och därmed sista gången jag går denna vägen, i det syftet såklart.
Kände att det såg fridfullt och mystiskt ut på något sätt, ville därför dela med mig av det jag ser när jag går den tysta och fridfulla vägen till (tillfällig) smärtlindring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0