Förberedelser

*Kylskåpet ska plockas ut och alla hyllor ska tvättas.
Ååå så skönt det känns att kunna stryka en del av det ska igår skrev på min to-do-lista! Det var riktigt grisigt i kylskåpet och detta gjordes inte en dag för tidigt. Härligt när det är blanka hyllor och en frisk doft som möter mig när jag öppnar dörrarna på kylskåpet, istället för en gammal, unken, matlukt. Jag såg ganska snabbt vad som var "felet" när jag tvättade ur där. I förra veckan när vi hade lax så la jag in en frusen laxfile på översta hyllan... Den tinade, det rann ut fisk-saft och det rann ner på bakersta väggen och ner på alla hyllorna under. Det torkade och det luktade!
Nog om det....

Imorgon ska jag dammsuga och tvätta golven här hemma, för på lördag får jag hem folk hit och vi ska fira min födelsedag. Äta taco, dricka gott och tjöta som bara tjejer kan! Längtar. Jag har med andra ord en del förberedelser som ska hinnas med!


Evelina, morfar och Dolli, en härlig vinterbild i Lysekil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0