Tiden

Då var det bara två dagar kvar till jag blir närmare 30 än 20. Det låter väldigt konstigt att säga, nästan lite skrämmande. Tiden är en av de få saker vi inte har kontroll över här i världen. Och tur är väl förresten det? Tänk om det gick att flytta fram och tillbaka tiden efter behag. Visst finns det en del saker i livet som jag ville ha gjort eller inte gjort om det gick att gå tillbaka. Men jag är nöjd med hur mitt liv varit och framtiden känns ganska ljus den också!

Idag ska jag (för kanske sista gången) gå till min fysioterapeut. Här vräker det just nu ner snö så förhoppningsvis får jag åka med Göran bort när han kommer hem.
När jag kommer hem ska jag dammsuga och tvätta golven här. Jag älskar när det luktar rent och framför allt är rent! Det värsta som finns är att gå barfota inne och känna hur det samlas all möjlig skit under fötterna, allt från smulor, damm och annat som jag inte ens vill veta vad det är.
När jag är färdig på Furuset sen ska jag in och köpa grönsaker till tacosen imorgon. Creme fraiche ska vi också ha till någon god dipp. Ser fram emot en mysig tjejkväll imorgon. Göran och Evelina skickas iväg till farmor och farfar tidigt på eftermiddagen så jag kan förbereda mest möjligt i lugn och ro!


Evelina och Dolli



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0