Sjukling

Uscha mig. Nu är Evelina dålig här hemma. Ingen feber, ingen spya. Men hon äter inget. Det enda som jag fått i henne idag är välling, vilket är positivt för det är vätska och näring såklart. Men sen har hon ätit 3 st majskrokar och 6 skedar med fruktpuré. Stackars. På dagis hade hon heller inte ätit, så imorgon blir hon hemma hos sin mamma. Lite osis med tanke på att jag ska till min fysio kl 11.30, men det pusslar vi ihop på något sätt.



Sjukling i soffan med mammas täcke och gosekudden är det bästa botet mot den dumma magen som hon sliter med just nu... <3



Jaha-då! Är man sjuk så är man. Då är det lov att äta lite gott.
Jag var glad att hon fick i sig något alls. Hoppas lite sömn är en god medicin.

I övrig så har vi suttit som 3 potatissäckar här i soffan. Göran beställde pizza hem och vi har bara slappat till handbollsmatchen mellan Norge och Slovenien, som Norge vann efter många om och men.
Nu ser vi på Sönner av Norge här, fortfarande med täcket över benen, och räknar med att kvällen blir ganska ung eftersom jag inte riktigt vet hur natten bli här.

Vi hörs mer imorgon.
Trevlig kvällpå er.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Åh nej, lilla skruttan då :( :(



Laxen är supegod!! Jag brukar komma på vad jag är sugen på, sedan googlar jag vad som kan passa till och gör något eget av det jag vill ha eller har hemma :D



Hoppas att hon piggnar till snart, så att vi kanske kan ta en tur till badhus i slutet på veckan!



Kramar <3

2012-01-16 @ 21:33:18
URL: http://madeleines.se
Postat av: Tora & Viggo

Ååh stackars lilla gosan då!



Krya på dig Evelina! :*

2012-01-16 @ 23:03:06
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0