Min dag

Nej, det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag, hurra hurra hurra!
Då har man blivit hela 25 år. Är det inte efter 25 som folk säger att tiden rusar iväg? Jag som tycker att tiden fram till nu har gått fort också. Hoppas det blir tvärtom för mig nu då!
Jag hade en jättetrevlig kväll igår. Hade 3 st tjejkompisar här hemma och bjöd på tacos, som jag skrivit tidigare att jag skulle. Jag minns inte när jag hade så trevligt som vi hade igår. Eftersom det blir mer och mer sällan med sånna kvällar så uppskattar jag dem mer.

Mer om gårdagen och lite bilder senare ikväll.
Nu ska nämligen hela våran lilla familj dra oss ner till Görans föräldrar och äta våfflor!
Hoppas alla får en fin dag, på min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0