Lite nytt

Nu har jag suttit en stund och ordnat lite med bloggen. Rubriken på inläggen är centrerad, texten är svart och jag har lagt till bild på mig och Evelina i menyfältet till höger. Om ni inte ser är det bara att trycka f5 så uppdateras sidan!

Lite nytt har det också blivit här hemma. Något som vi var i stort behov av och varit ända sen vi flyttade hit; ett ställe att hänga av oss kläderna på när vi kommer hem. Kan tyckas konstigt med tanke på att vi har en stor spegelgarderob med en gång vi kommer in i hallen. Men i den har vi alla städsaker och jag vill helst inte blanda skor & jackor med klorin & golvmoppar.
När jag var med Madde på Ikea i torsdags hittade jag en jättefin personlig betjänt som jag direkt hade lust att ta med mig hem. Ville dock lyssna och höra vad Göran tyckte först. Han tyckte detta var en jättebra idé, så i lördags före vi åkte ut och bowlade körde vi ner till Ikea (som ligger farligt nära enligt mig) och köpte den.

Kanske det är någon som redan listat ut vad det är?



En herrbetjänt från Ikea - 79kr

Tadaaa! Äntligen ett ställe för oss, och framförallt gästerna, att hänga upp jackorna på. Nu känns det heller inte lika onaturligt att slänga av sig dojjorna precis utanför spegelväggen. Nu när vi även hänger av oss jackorna där  känns det mer...rätt!
Anledningen till att jag har lagt upp två bilder är absolut inte för att jag har köpt bägge, nej, utan för att den jag köpte är en blandning mellan dessa två. Visste inte vilken jag skulle lägga ut så det blev bägge, fick då också ett ypperligt tillfälle att visa er vad det riktiga ordet är på svenska respektive norska.

Visst är norska ordet, om möjligt, löjligare än det svenska?



Kommentarer
Postat av: Jenny & Allice

Tack så mycket :) va fin klädhängaren till høger va:)

2012-01-16 @ 19:18:16
URL: http://Jennyalbertsson.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0