Fredag

Idag ska jag inte hämta Evelina förän efter hon sovit, om hon nu somnar vill säga. Hon fick med sig en flaska välling som de ska ge henne när hon sover, då tror jag att det går bättre!
På onsdagar och fredagar serveras det varm mat där och idag skulle det bli spagetti och köttfärssås, henne favvomat. :) Vi får se om det går bra eller de ringer, mobilen bär jag med mig överallt dessa inskolningsdagarna.

Idag ska jag till fysion kl 13.30. Sen hoppas jag också på att brillsen kommit så jag kan hämta dem samtidigt,
det är nämligen på det centret som jag går hos fysion som optikern håller till. :)

Har egentligen inget spännande att säga just nu, tänkte bara titta in och säga goddag!
Uppdaterar förmodligen senare.

Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0